Cum se face o comanda

PASUL 1:

Cautarea de produs sau de tratament pentru daunator:

czzvzmha

  1. Daca stiti exact ce produs cautati, va puteti folosi de bara de cautare din partea dreapta-sus;
  2. Daca cautati un tip de produs, va puteti folosi de meniu de categorii din partea din stanga;
  3. Daca aveti o problema cu un daunator, dar nu stiti ce produs sa utilizati sau ce produs va scapa de acesta, atunci puteti cauta in lista de daunatori din meniu situat in partea de sus la categoria “Informatia Igiena Publica“.

 

Pasul 2:

Selectie de produs sau de daunator:pasul 2

  1. In categoriile din partea stanga, sunt categoriile principale si secundare pentru toata gama de: Servicii; Igiena Publica (produse D.D.D.), Fitosanitare (Protectie plantelor) si de Aparatura profesionala D.D.D.. Prin selectie de categorie secundara se pot vizualiza produsele care se incadreaza in tratamentele dorite;
  2. O data intrat pe o categorie secundara de produse, se pot observa produsele care sunt la promotie, avand mesajul “Promo” si cele care sunt afisate cu mesajul “Nu exista in stoc” si acestea sunt produse despre care puteti afla mai multe detalii telefonic la numarul 0729 872 510;
  3.  Pe orice categorie de produse se poate opta pentru o sortare dupa “Popularitate, pret crescator, descrescator sau noutate”.

 

Pasul 3:

Pagina de produs:pasul 3

  1. La orice pagina de produs intalniti cuvinte cheie “tag-uri” care sa va ajute sa indentificati mai usor produsele care au ca scop tratamentul care trebuie aplicat in situatia dumnevoastra;
  2. De asemenea exista in majoritatea cazurilor la baza paginii de produs, o serie de produse recomandate;
  3. In cazul produsul final are mai multe moduri de ambalare, trebuie ales la ambalarea dorita, urmand ca si procedeu, in majoritatea cazurilor: gradul de infestare si/sau suprafata pe care doriti sa o tratati;
  4. La finalul descrieri aveti publicate: avizele, fisele de siguranta si descrierea produsului, in caz ca nu exista, puteti sa o cereti la comanda.

 

Pasul 4:

Adaugarea de produse in cos:pasul 4

  1.  Toate preturile contin TVA si sunt preturi finale, fara taxa de curierat;
  2. Pentru adaugarea unui produs in stoc, se poate opta pentru urmatoarele situatii:

a) Alegerea directa a produsului din categorie, prin optiunea adauga in cos*;

b) Apasarea butonului “Adauga in cos“, direct din pagina produsului;

c) Daca aceste optiuni nu sunt specificate, motivul este faptul ca produsul se gaseste la ambalari diferite si din acest motiv, optiunea “Adauga in cos” este vizibila doar dupa selectia de ambalare.

* numarul de produse se pot adauga direct in pagina de produs sau ulterior din pagina de comanda!

 

Pasul 5:

Pagina de comanda:pasul 5

  1. Din pagina de comanda se observa: produsul/produsele alese, cantitatea si pretul unitar (fara TVA);
  2. Daca se greseste produsul, stergerea acestuia din cos se face de la butonul din stanga marcat cu “x“. Alegerea unui numar mai mare sau mai mic de produse se face de la selectia de “Cantitate“;
  3. La aceasta categorie avem butoanele de:

a) “Continuati cumparaturile” – pentru adaugarea de alte produse in cos;

b) “Finalizare comanda” – pentru completarea datelor de livrare si facturare;

c) “Actualizeaza cos” – daca la prima vizita, pe site, a intervenit ceva si pagina a                                              fost inchisa, cosul de cumparaturi retine produsele adaugate.

 

Pasul 6:

Completarea datelor:

  1. La adresa de factura se trece datele pentru persoana fizica sau pentru persoana juridica, in campurile marcate cu * ;
  2. Daca adresa de livrare este diferita, se debifeaza casuta de “Livrare la adresa de facturare” si se compleaza adresa dorita;
  3. La campul de comentarii puteti trece informatii despre ora sau ziua de livrare, intrebari sau cereri de informatii.

 

Pasul 7:

Bine de stiut inainte de efectuarea comenzii!pasul 6

  1.  Livrarile in tara se fac cu Fan Courier in termen de 24 de ore;
  2. Daca sunteti din Brasov va asteptam si la adresa noastra de pe Str. Vasile Carlova, nr. 16, Brasov, iar selectia de “Livrare“, se face prin ridicare de la sediu;
  3. Plata comenzii se poate face ramburs sau cash.

Important! – Pentru comanda plasata in resedinta de judet, se trece si orasul si judetul (exemplu: Oras Bucuresti, Judet Bucuresti), chiar daca nu este un camp obligatoriu, altfel va aparea mesajul “Metodă de transport necorespunzătoare”, motiv fiind imposibilitatea de a genera un transport aproximativ!

Se cere datele de buletin, pentru a evita ca minorii sa nu efectueze comenzii, din strict motive de siguranta. CNP-ul este necesar si pentru garantie la aparatura! Suntem inregistrati la “ANSPDCP (protectia datelor cu caracter personal)”, deci datele dvs. vor fi protejate si nu vor fi folosite in alte scopuri, decat cele de facturare si garantie!

Pasul 8:

Plaseaza comanda:pasul 7

  1. Totalul de plata include pretul produsului, TVA si transport.
  2. Butonul de finalizare al comenzii. Din acest punct comanda va fi procesata de unul din reprezentantii nostrii si veti fi contactat telefonic pentru confirmare in aceeasi zi.

Va multumim!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.